Niedziela dla włosów 44 | Minimalistycznie


Znalazłam chwilę na niedzielę dla włosów, choć nie robiłam z włosami nic szczególnie wymagającego inwencji twórczej ;)


Na głowie przed myciem użyłam migdałowego olejku Alverde, który przeznaczony jest do zabezpieczania końcówek, jednak w moim przypadku niemiłosiernie przetłuszcza włosy i nie nadaje się do tego. Mowa tu dokładnie o tym produkcie.

Olejek po 10 minutach zmyłam ostatnio ulubionym szamponem Herbal Essences Volumen z grejpfrutem i nałożyłam odżywkę Garniera Fructis Super Objętość na 20 minut. Obecnie kiedy jestem bardzo zabiegana cieszę się chociaż z tego że udało mi się to zrobić :)
Końcówki zabezpieczyłam standardowo Mythic Oil i pozostawiłam włosy do wyschnięcia.


Niestety po użyciu obydwu produktów które mają zwiększyć objętość super objętości u mnie nie zauważyłam, aczkolwiek jestem zadowolona z efektu końcowego. Włosy na zdjęciach są po spacerze, więc widać że nie strączkują się zbyt wiele :)

Mam nadzieję że w następnym tygodniu znajdę więcej czasu na pielęgnację, bo obecnie non stop używam koniecznego minimum....

9 komentarzy:

  1. Włosy rewelacja! :) Myślę o zakupie Mythic Oil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama długo myslałam o tym serum i uczucia mam bardzo mieszane, ale warto spróbować na swojej glowie ;)

      Usuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na ten piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, obok takich włosów nie można by było przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny kolorek :) Objętości wielkiej może nie ma, ale tak jak jest, jest bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger