Niedziela dla włosów 43 | Najlepszy duet na upały


Niewiele osób może szczycić się tym że ich włosy nie płatają im figla podczas tak suchej i gorącej aury jaka panuje obecnie na zewnątrz. Ja należę do grona tych, którzy niestety na ich obecny wygląd narzekają: albo są za suche albo poplątane albo jeszcze sklejone, a czasami to jest totalne 3 w 1.



Idealnym pomysłem na włosową reanimację okazał się nieskomplikowany i niedrogi duet: łyżka Kallos Keratin i kropla gliceryny ♥  Po umyciu na długości wystarczy kropla silikonowego serum lub mgiełki ( u mnie to obecnie na zmianę Mythic Oil i fioletowy Gliss Kurr) i włosy są jak nowe ;)

Na zdjęciu włosy są umyte szamponem Balea melisa i rozmaryn. Maska nałożona była na 10 minut, a końcówki zabezpieczone Mythic Oil, w którym jestem zauroczona i spodziewajcie się za jakiś czas jego recenzji ♥

Po takiej mieszance na głowie mam miękką, nie spuszoną czuprynę, włosy nie przypominają stogu siana, nie są też sklejone czy obciążone.

Jak widać są proste i tanie sposoby czasami dają świetne efekty i nie trzeba się dwoić i troić na zmyślne mieszanki! A pomyśleć jakie kombinacje czasami się tworzy bez większego efektu....


Macie swoje ulubione kosmetyki / połączenia na tak suche powietrze?

16 komentarzy:

  1. Jak ładnie błyszczą Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio odkryłam na nowo glicerynę :) zazdroszczę Ci tych włosów, moje po farbowaniu na czerwień strasznie się zniszczyły.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz te włosie ,moje czeka długa kuracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kłaki i piękny kolor :)
    Ja od jakiegoś czasu stosuję podobną pielęgnację, bo wiem, co moje włosy lubią najbardziej i teraz się odwdzięczają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i zadbane włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi sie ich kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty to robisz że one tak błyszczą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka ich błyszcząca natura ;) ale szczerze to wolałabym żeby były one bardziej gęste i matowe :D

      Usuń
  8. Fajnie że masz sposób na włosowe problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne! :) od jakiegos czasu zastanawiam sie nad olejkiem Mythic wiec czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy i jak ładnie błyszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wyglądaja naprawdę zdrowo. Końce są świetne i to w taka pogodę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger