Humavit Skrzyp i Pokrzywa | efekty po dwóch miesiącach stosowania

Humavit jest suplementem który gości u mnie po raz drugi. Pierwszy raz był dawno temu, jeszcze zanim miałam bloga, ale zapamiętałam ten produkt jako wart uwagi, więc widząc go ostatnio w sklepie niezwłocznie wyciągnęłam po niego rękę. Za opakowanie 250 tabletek zapłaciłam około 13 zł, więc do najdroższych suplementów Humavit nie należy :)


Jak tym razem spisał się Humawit Skrzyp i Pokrzywa poczytacie niżej. Całość efektów będzie podzielona na cerę, włosy i paznokcie, aby zachować nieco porządku.




Cera: w tym obszarze nie zaobserwowałam nic pozytywnego. Po około 3 tygodniach zaczął mi się nieduży ale dość upierdliwy wysyp krostek z którymi trochę powalczyłam, szczególnie w okolicach skroni i żuchwy. Kiedy główny wysyp się uspokoił (pierwszy miesiąc) nękały mnie cały czas problemy z zaskórnikami i zrobiło mi się kilka ropnych wykwitów, których nie miałam od tak dawna iż nie byłam przygotowana pod względem leczniczo-kosmetycznym.... Niestety z czasem skóra nie wyglądała i nie wygląda lepiej, stwierdzam że wręcz jest gorzej niż było.


Paznokcie: no cóż, w pierwszym miesiącu nie mogłam wyjść z zachwytu nad tym jak się pogrubiły, utwardziły i jak szybko rosły, niestety to co dobre szybko się kończy. Mój zachwyt nie trwał długo. Paznokcie mimo tego że się nie rozdwajają to są baaardzo łamliwe i niestety tu ten suplement również zawiódł.


Włosy: oczekiwałam sporego przyrostu, w pierwszy miesiąc urosły 2 cm przy jednoczesnym wcieraniu serum łopianowego z ElfaPharm, zaś w drugim  1,5 cm co wynikiem jest przeciętnym, ale nieco większym niż normalnie. Wypadanie włosów było w dalszym ciągu w normie, nic się nie zmieniło.
Tu ponownie i ostatecznie nie jestem zadowolona z efektów.


Tabletki są spore, mają specyficzny drożdżowy zapach. Dawkowanie jest trochę męczące, bo musimy wziąć 2 razy po 2 tabletki, czyli aż 4 dziennie. Najlepiej spożywać je po lub w trakcie posiłku, no może że chcemy mieć rewolucję w brzuchu :)

Skład:
Drożdże piwne- 1,1g
Skrzyp polny (ekstrakt)- 50mg
Pokrzywa (ekstrakt)- 30 mg


Podsumowując:

Prawdą jest że najlepiej gdybym kontynuowała kurację minimum 3 miesiące, ale sytuacja na twarzy i brak efektów nawet na paznokciach, które zazwyczaj reagowały pierwsze, zniechęciło mnie do dalszego męczenia się z tym suplementem. Tym razem nie będę go dobrze wspominać.
Kończę z Humawitem przygodę i nie planuję powrotu.



Macie doświadczenia z tym suplementem? 
Spisał się u Was lepiej niż w moim przypadku? :)


12 komentarzy:

  1. Skład jest ciekawy, kiedyś na pewno wypróbuję. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie paznokcie zatrzymują nwaet igły po Humavicie, więc ja jestem za :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wole to wszystko w naturalnej formie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem wygodna, ale jak widać nie zawsze na dobre mi to wychodzi :D

      Usuń
  4. Szkoda że jego działanie nie jest najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie stosowałam tego suplementu. Teraz łykam CP i zobaczymy co z tego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z CP miałam kosmiczny problem z dostępnością, a że opakowanie szybko szło to szybko zrezygnowałam po obejściu wielu aptek z pustymi rękoma :<

      Usuń
  6. Ma taki skład, że powinno lepiej zadziałać..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w zapasach, ale nie wiem, kiedy sie skusze i czy w ogole warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować, wiele osób sobie chwali ten suplement, a nie należy on do najdroższych to już tym bardziej ;)

      Usuń
  8. Fajnie że zrobiłaś taką recenzję.
    Zachęcam do polecania i zadawania pytań!! :) http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/08/polecjmy-pedzle-i-zadawamy-pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger