Spotkanie lubuskich bloggerek | Gorzów Wlkp | 07.03.2015 | Upominki

Dziś druga część relacji z spotkania lubuskich blogerek, a w nim sponsorzy oraz upominki jakimi nas obdarowali.
O samym spotkaniu pisałam tutaj: klik
Diamond Cosmetics Poland - produkty do loterii , Arcy-dziełka - słodkie bransoletki, REF - odżywki do włosów, Ekoskin - kremy Pose, Ducray - PIERRE FABRE DERMO COSMETIQUE POLSKA: produkty ducray, a-derma  , Forever Young- Taovital, SBC żele do ciała, Barwa- mydełka, długopisy, próbki, Italian Beauty- cienie do powiek prasowane lub sypkie, Galeria Limonka - akcesoria kuchenne, torby, Gekoshop - kosmetyki La Cremerie , Bezalkoholowe.com - wina bezalkoholowe, Magiczne Indie - maseczki Hesh, Premium USA - produkty do loterii

W moje ręce wpadły takie rzeczy:


A dokładniej:

od bezalkoholowe.com: winko 0%
od Premium USA: Spray termoochronny oraz błyszczyk Lip Injection- są to produkty niedostępne na Polskim rynku którymi sprowadzaniem zajmuje się właśnie ta firma- spray nie testowałam, a po błyszczyku myślałam że zwariuję, gdyż nie wiedziałam że powiększa on usta i spanikowałam że dostałam tak mocnego uczulenia :P 

od PIERRE FABRE DERMO COSMETIQUE POLSKA:
szampon do włosów, żel do mycia twarzy, krem do skóry atopowej, oliwka do mycia - troszkę szkoda że szampon, żel i oliwka są w takich mini wersjach, ale przyznam że są nawet wydajne, myślałam że max na 4-5 myć starczy, a tu niespodzianka!

od sklepu limonka:
dostałam taką fajową łyżkę do odmierzania oraz limonkową torbę na zakupy


od Italian Beauty sypki, brokatowy cień do powiek - otwierając 'zabrokatowałam' całe otoczenie ;) szkoda że sypki, bo nie umiem takich korzystnie użyć w makijażu :c
 sklepu Magiczne Indie puder Hesh oraz mini mydełko Soil of Earth, które jest tak mini a tak ładnie pachnie że śpię z nim pod poduszką, a puder zapowiada się interesująco- już po pierwszym użyciu na twarz skóra jest bardziej napięta i ma bardziej wyrównany kolor, może być hit;)

od Ekoskin: krem Pose rewitalizujący- jestem po wstępnych testach i wygląda że ten krem jest o niebo lepszy od tego niebieskiego pod oczy, który już dawno temu oddałam, bo mega obciążał
REF- odżywka do włosów- no przyznam że myślałam że będzie cieńko, ale włosy są po niej ekstra! i jak się dobrze układają ;)
Forever Young - nawilżający żel do ciała- jeszcze nie otworzony
Barwa - długopis, próbki olejków do mycia oraz mydełko- największe 'wow' było przy próbkach, te olejki narobiły mi smaka na większe opakowanie, może kiedyś się skuszę :)

A na koniec bransoletki od
Arcy-dziełka oraz Marzeny z bloga Naturalnie Piękna


Jak widać mam parę produktów do testowania i jest ich taka ilość że samodzielnie dam radę je przetestować, spodziewajcie się recenzji tych które zawojują w mojej pielęgnacji! :)

3 komentarze:

  1. tyle prezentów, ojeju! miłego testowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rzeczy od galerii limonka są świetne moje ciągle w użyciu!!! :) do zobaczenia na następnym :)mam nadzieję że jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger