NDW (9): maseczkowy mix i płukanka z octem


Dziś zrobiłam małe maseczkowe SPA w łazience ;)
Wyjątkowo nie nakładałam żadnego oleju aby zobaczyć jak to będzie pasować moim włosom.


Niedzielę zaczęłam od porządnego wyszczotkowania włosów, czego dawno już nie miały i delikatnego masażu skalpu. Nałożyłam na suche włosy mieszankę odżywki Garnier Oleo Repair z balsamem z olejem rokitnika, a na skalp maskę 7 sił, po czym obficie spryskałam całość wodą różaną, nałożyłam folię i ręcznik i poszłam robić muffinki ;)
Zajęło mi to około godziny po czym umyłam włosy nawilżającym szamponem Love2mix i nałożyłam na chwilkę ponownie balsam z olejem rokitnika, a do ostatniego płukania użyłam odrobinę octu jabłkowego.

Włosy po całym rytuale są niezwykle miękkie i delikatne. Nie są obciążone u nasady ani posklejane na końcach, wszystko wygląda bardzo dobrze.
 Na skalp bardzo dobrze wpłynął masaż i nałożenie tej maski gdyż czuję że jest on ukojony, a włosy są lekko odbite u nasady, zobaczę jeszcze jak będzie z świeżością na drugi dzień.

Jeszcze niedawno nie przeszło mi to przez myśl aby pominąć całonocne olejowanie włosów raz w tygodniu, ale widzę że moje włosy bez oleju są lżejsze i na chwilę obecną bardziej mi to pasuje niż smętnie opadające ciężkie włosy ;)

A na koniec pochwalę się pierwszymi muffinkami które w życiu robiłam :D

O dziwo wyszły smaczne i bardzo ładne ;)


14 komentarzy:

  1. A moje włosy bez oleju są zbyt lekkie. JAk nie nałożę to już niczym ich nie dociążę, a lubię ten efekt dociążenia i sprężystości :D Dzisiaj na noc nakładam oliwę i kokosa :D (uroki pposiadania niskoporowatych włosów do połowy i wysoko od ucha w dół :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, od nasady do karku leci kokos a na resztę odżywka albo inny olej :D

      Usuń
  2. Włosy wyglądają ślicznie i widać blask, a muffinki musiały być przepyszne :D Aż zjadłabym takie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio przesadziłam z olejami, nakładałam je prawie przed każdym myciem czyli 2-3 razy w tygodniu i w końcu moje włosy się zbuntowały od ich nadmiaru i smętnie zwisały, więc zrobiłam gruntowne oczyszczanie i dzisiaj tylko maska emolientowa plus płukanka aloesowa i włosy są odbite u nasady i puszyste. Twoje włosy wyglądają super, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje włosy nawet po oleju są lekkie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też długo włosy po oleju były lekkie, zmieniło się to po oleju Dabur Amla ;) mimo tego że już od dawna go nie używam to moje włosy w końcu są dociążone przez olejowanie ;)

      Usuń
  5. Piękne muffinki i włosięta :)
    Wydaje mi się, że w przypadku Twoich włosów całonocne olejowanie raz w tygodniu można sobie czasem odpuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak zacznę robić, zobaczę co z tego wyjdzie z czasem ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Twoje włosy: ) piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, przypomniałaś mi o płukance z octem, moje włosy ją uwielbiają! (jeżeli odpowiednio je nawilżę przed ;])

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, intensywny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki Ty masz przeeeepiękny kolor włosów! Patrzę i patrzę...i też chcę :p ugrysowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny efekt na włosach ;) faktycznie wyglądają lekko!
    a muffinki bardzo apetyczne :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger