Garnier Fructis Oleo Repair | Odżywka wzmacniająca z 3 olejkami: z Oliwek, Awokado i Karite

Czytając wiele pochlebnych opinii na temat tej drogeryjnej odżywki nie mogłam przejść obok niej obojętnie i ją kupiłam, nie wiedziałam czy koniecznie potrzebuję powiększać mój odżywkowy arsenał, ale pomyślałam że jeszcze jedna butelka nie zaszkodzi i cieszę się że ją wypróbowałam ;)

Skład odżywki jest długi, ale znajdują się w nim wszystkie tytułowe olejki i parę innych ciekawych składników min: wysoko niacynamid czyli witamina B3, ekstrakt z trzciny cukrowej i jabłek.


Odżywka posiada wygodne opakowanie i łatwo się nią obsłużyć z mokrymi rękoma:

Konsystencja jest ok, nie za gęsta nie za rzadka, bardzo ładnie nakłada się produkt zarówno na mokro jak i na sucho, w obydwu wersjach pasuje moim włosom. Zapach posiada nienachalny o owocowej nucie.

Odżywka jest bardzo fajna, oceniam ją pozytywnie ;) nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów, ładnie je dociąża i wygładza. Ułatwia rozczesywanie, używam ją często, ale nakładam ją na krótko gdy mam za mało czasu na maseczkę, a inne odżywki wiem że nie odżywią moich włosów jak ta.
To już moje drugie opakowanie tej odżywki i myślę że gdy mi się skończy kupię kolejne, bo moje włosy się nią jeszcze nie przesyciły i wciąż widzę efekt po zastosowaniu. W dodatku w Niemczech jest ona tańsza i kosztuje ok 1,50euro co jest komfortowe dla mojego portfela ;)


8 komentarzy:

  1. Miałam ją baardzo dawno temu, ale wspominam ją fajnie! Bardzo dobry produkt!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja włosy nie lubię Garniera więc się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam,ale wygląda ,że na prawdę jest warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się na tą odżywkę bedąc rok temu w Niemczech, kiedy jeszcze nie miałam szału na punkcie włosów i bardzo przypadła mi do gustu, jak gdzieś ją zobacze to na pewno znowu ją kupie, na razie testuje inne odżywki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze jej nie miałam, ale myślę, że jak skończę moją Garnier Awokado i Masło Karite to pewnie kupię na spróbę ;)
    http://elle88dw1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą odżywkę to jest mój hit ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach jej wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger