Niedziela Dla Włosów (10): olejowanie z gliceryną i aloesem & płukanka z mleka kokosowego


Znów dzisiaj kombinowałam z mlekiem kokosowym, o pierwszych moich wrażeniach z tym produktem wspominałam przy okazji tego postu: klik.
Nie zraziłam się niepowodzeniem i dziś zrobiłam z tego pachnącego mleka płukankę ;)

Do nocnego olejowania postanowiłam wykorzystać resztkę oleju Alterry Migdały i Papaja <klik>  który zalegał mi już długo w łazience i nie służył moim włosom solo, więc wykonałam następujące czynności:
1. Spryskałam wodą różaną włosy, tak aby były lekko wilgotne, ale nie mokre.
2. Nałożyłam glicerynę wymieszaną z paroma kroplami stężonego soku z aloesu.
3. Dopiero na tak przygotowane włosy nałożyłam olej, a na to odżywkę Naturii Len i Rumianek (też miałam jej końcówkę). Zawinęłam koczek i poszłam spać.

Rano aby zemulgować olej użyłam odżywki Garniera Oleo Repair <kliki włosy umyłam szamponem też tej firmy z lawendą i dziką różą.
Na chwilę  na same końcówki nałożyłam maseczkę jajeczną Babuszki Agafii <klik>, której już dawno nie używałam i byłam ciekawa jak teraz reagują na nią moje włosy.
Do ostatniego płukania użyłam rozrobionego mleka kokosowego z wodą, w proporcjach na oko: łyżka mleka na sporą miskę wody, jednak po paru minutach spłukałam to wodą, bo miałam wrażenie że włosy się lepią ;)

Włosy jak się prezentują po spacerze w wilgotny dzień widać na zdjęciu, są nierozczesane i poczochrane przez wiatr, ale mimo to wyglądają całkiem ładnie.
W dotyku włosy są miłe i nie oblepione, a u nasady są odbite. Końcówki są rozczochrane i trudne do okiełznania, niestety maseczka babuszki agafii w dalszym ciągu mi nie pasuje :/




5 komentarzy:

  1. U nasady pięknie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają bardzo ładnie po tej dawce pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor! Bardzo udana NDW ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kombinuję z mlekiem kokosowym, na razie dodawałam je do szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny kolor... :) ugrysowa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger