Niedziela dla włosów 49

Dobra passa moich włosów chyba dobiega końca. Znów zaczynają się schody z kołtunami i miejscowymi rozdwojeniami całych pasemek. Co prawda obecnie cieszę się ładnym przyrostem, którego nie sposób mi ogarnąć, bo zanim się obejrzę to już widzę wielki odrost, ale szykuję się do cięcia, może nie zatrważająco dużego, ale tak 5 cm chętnie bym się pozbyła aby jak najszybciej pozbyć się włosów pamiętających prostowanie, bo robią się coraz bardziej nieznośne...


W ramach niedzieli dla włosów zrobiłam mały eksperyment i użyłam innego szamponu niż na co dzień. Być może niektórzy nie przywiązują wagi do szamponu, ale u mnie (nie)stety wygląd włosów barrrdzo zależy właśnie od produktu którego użyję do mycia, gdyż jak na tym etapie spaprzę sprawę to już nic nie uratuje mojej fryzury.....

Produktem który użyłam jest hypoalergiczny szampon z Joanny. Nie polubiłam się z nim tak jak bym chciała, ale zobaczymy jak będzie działał przy częstszym używaniu. Powodem dla którego szampon nie przypadł mi do gustu jest przede wszystkim trudność w jego spłukiwaniu i uczucie tłustej warstwy na włosach, gdzie ten szampon ma SLS i nie powinnam mieć z tym najmniejszego problemu :c  Odżywka nie uratowała mojej czupryny i włosy nie prezentują się tak jak powinny po umyciu: końcówki są smętne, zbite w strąki i nieco posklejane.


Szamponowa próba mało udana, ale chciałabym mu dać jeszcze szansę przy innej okazji. Tymczasem wracam do sprawdzonego Yves Rocher pokrzywowego i czekam aż mnie 'natchnie' na kolejne zamiany ;)


Jak minął u Was weekend? U mnie było bardzo ciepło i słonecznie, aż nogi same niosły na dwór :)


Pozdrawiam serdecznie, Aneta


15 komentarzy:

  1. Włosy przy głowie wcale nie wyglądają źle :) a za to jak się całość błyszczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też ciężko, włosy dostają szału , myślę że to przez zmianę pielęgnacji ,ale powoli zaczynamy sie dogadywać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po zmianie pielęgnacji moje 'dochodziły do siebie' kilka miesięcy i się z nimi przemęczyłam, ale było warto ;)

      Usuń
  3. Nie wyglądają źle wręcz przeciwnie super się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że szampon się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy są obecnie masakrą.. A twoje są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Ty masz piękne te włosy *.* ten kolor, błysk! cuuudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne <3 Kolor ślicznie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy na zmianę szamponu reagują podobnie lub gorzej. Dla mnie to męczące... Nawet woda z innego ujścia potrafi załamać tj. moje włosy wyglądają po myciu jak nie myte przez 2 lub 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wiem coś o wodzie, niestety moje włosy długo reagowały na zmianę wody i miałam z nimi mega problem dopóki nie poprawił się ich stan :/

      Usuń
  9. Ja tam widze, ze dobra passa wciaz trwa ;) Pieknie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger