Akcja: Zapuszczamy Włosy na Lato!

Niedawno przyłączyłam się do akcji którą organizuje Czarnula's Hair Care. Po ostatnim sporym cięciu włosów dołączenie do akcji jest dla mnie dodatkową motywacją ;)

Akcja trwa od 15.02 do 21.06 :)

Moje włosy ostatnio sprawiają mi bardzo dużo problemów, przetłuszczają się niemiłosiernie oraz bardzo rozdwajają mimo dużego cięcia, nie wspominając o tym że cięcie kompletnie im nie odpowiada i się nie układają :/

Teraz widzę że wolę jednak zostać przy samodzielnym skracaniu i dziś zamówiłam NOŻYCZKI FRYZJERSKIE(w końcu!) i będę sama się ciąć, tyle że już z profesjonalnym sprzętem a nie jakimś bublem co mam pod ręką. Decyzja o zakupie porządniejszego sprzętu jest chyba kluczowym etapem w pielęgnacji i zapuszczaniu moich włosów i nie mogę się doczekać aż przyjdą ;)

MÓJ PLAN PIELĘGNACJI:

przede wszystkim wcierki i suplementacja:
Jantar, Joanna Rzepa, Humavit z drożdżami oraz planuję przeprowadzić kurację CP

maseczki/odżywki: 
Biowax, Eveline 8w1, joanna Naturia  Miód i Cytryna b/s, jak dorwę to Bingo Spa, balsamy GP, 7 Olejów Marion b/s, Natur Vital

oleje:
Dabur Amla, Babydream fur Mama, olej z czarnuszki, rycynowy i ryżowy, GP olejek z papryką

szampony:
Farmona łopianowy, Facelle, Nivea Long Repair, Isana dla włosów rudych

zabezpieczenie końców:
Jalyd serum, GP jedwab w płynie, olej z czarnuszki

dodatki:
nafta kosmetyczna,  mleczko pszczele, spirulina, odrobina keratyny do odżywki Joanny Naturia, drożdże i miód do masek, ziółka, farbowanie Henną Khadi RED i Cassia

Planuję ukręcić jakąś domową mgiełkę do włosów gdy zrobię zamówienie z ZSK, bo ostatnio nawet ulubiona odżywka w sprey'u Marion mnie zawodzi i nie mogę okiełznać włosów w żaden sposób :/

Trzymajcie za mnie kciuki i przyłączajcie się do akcji! ;)

7 komentarzy:

  1. Też myślę nad przyłączeniem się do akcji, ponieważ moim celem jest właśnie szybszy przyrost włosów :) Tobie życzę powodzenia w zapuszczaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję ;* nie wahaj się, też się przyłącz, w kupie raźniej ;) jak dorwę aparat to dołączę jeszcze zdjęcia 'przed na dniach cobym motywację większą złapała;p

      Usuń
  2. Fajna akcja, może i ja się przyłączę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy w ostatnim miesiacu to jakis zart ponury...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna akcja, życzę powodzenia. Ja mam włosy, które rosną niemiłosiernie długo i teraz też mam z nimi ogromne problemy - mocno się przetłuszczają i są przyklapnięte :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :/ ale mam nadzieję że szybko wszystko wróci do normy :)

      Usuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger