Wishlista | Jesień 2016



Największą ochotę na tworzenie i planowanie 'chciej-list' zawsze mam gdy zbliża się jesień:) Jakoś nie po drodze mi robienie takich planów i notatek w inne pory roku tak bardzo jak właśnie teraz. Przyznam że moje aktualne plany ograniczają się w większości do obuwia na które bardzo choruję, a reszta to takie dodatki, ale również ważne :)




1. REEBOK CLASSIC LEATHER WHITE

Na które choruję od dawna i być może miałabym już je gdyby nie fakt że zimą ubiegłego roku trafiłam do outletu i znalazłam również Reeboki Classic, ale nieco różniące się od tych całkowicie białych w śmiesznej cenie 70 zł. Jak się domyślacie kupiłam i okazało się że:
1. Nie daje się w nich chodzić, bo mają twardą zapiętkę.
2. Dodatki czerni i czerwieni średnio mi pasują do wszystkiego.

W związku z tym wciąż marzę o tych klasycznych CAŁYCH białych butkach i o ile nie przeszkodzi mi w tym pogoda to sobie je w końcu kupię, tym bardziej że liczę na to iż trafię jakąś przecenę posezonową :)



2. SZALIK

Mój dotychczasowy ulubieniec pochodzi z second-handu i składa się w ponad 50%z wełny. Szukam jednak czegoś lżejszego, mniej grzejącego właśnie na taką pogodę jak mamy teraz:)
Niestety nie mam jakiegoś upatrzonego modelu czy koloru, ale wiem że nie chcę produktu z samego akrylu od którego włosy się bardzo elektryzują.



3. CZARNY PŁASZCZ

W zasadzie to bardziej na zimę, ale też na późną jesień. Niestety ten co noszę już od ponad 7 lat nie reanimują nawet zabiegi w pralni chemicznej i już nie jest aż tak wyjściowy jak powinien:(
Zalazłam już swój prawie ideał, jest to TEN MODEL, ale zanim kupię szukam jeszcze czegoś co może mi się jeszcze bardziej spodobać, żebym później nie żałowała swojej decyzji. Tym bardziej że nie znoszę jak za coś płacę a okazuje się że za niższą lub tą samą cenę znajdę coś lepsze jakościowo :)



4. BOTKI


Upatrzony model znajduje się w Wojasie KLIK. Mają one antypoślizgową podeszwę co dla mnie jest po prostu niezmierną wygodą ponieważ chodzę bardzo szybko i w razie niepewnego podłoża często zdarzają mi się niekontrolowane poślizgi ;) Z ich zakupem jednak czekam na ostatnią chwilę, gdyż lubię chodzić w adidasach póki jeszcze pogoda mi na to pozwala, a z tego co widzę nie zanosi się na wielką zmianę.



5. BALERINKI ALEXIO GIORGIO

Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia! Jeżeli nie uda mi się ich kupić na jesień to z pewnością zaopatrzę się w TEN MODEL wiosną, gdy wydatki będę miała troszkę mniejsze. Niemniej jednak same przyznacie że są one urocze? ;)



6. ROZKLOSZOWANA SPÓDNICA

Oczywiście najlepiej żeby była czarna ;) Ta z góry pochodzi z tej strony - KLIK jednak nie jest do końca taka jaką sobie wymarzyłam. Niestety w tej kwestii jestem bardzo wybredna i szukam swojego ideału od 2 lat. Może w tym sezonie mi się poszczęści, bo widzę że nawet w sieciówkach kolekcje są całkiem obiecujące ;)



- CZĘŚĆ KOSMETYCZNA -


Z kosmetyków nie potrzebuję wiele, ale bardzo chętnie w związku ze zbliżającą się Rossmannową promocją -49% zaopatrzyłabym się w:

- maskarę Maybelline Lash Sensational
podkład Revlon Colorstay

....
A poza Rossmannem marzy mi się TA paletka cieni, którą nie mam pojęcia jak dostanę, ale jakoś wykombinuję, bo jest przepiękna! ;)


-----Zapraszam Was do śledzenia mnie na Instagramie----



Miłej Niedzieli! :)


Pozdrawiam,
Aneta

4 komentarze:

  1. buty całkiem fajne, chociaż osobiście zastanawiam się nad tymi http://akardo.pl/pl/p/Czarne-botki/662 , ale jeszcze oblece stacjonarnie czy coś nie wpadnie mi w oko. Dziś w SF kupiłam ten sam (mój ukochany) tusz za ok 17zł jak mi się wydaje i to na spokojne bez przepychania się między "babami";)

    OdpowiedzUsuń
  2. też upatrzyłam sobie reeboki club c85 face białe lub białe z pudrowo różowymi wstawkami, ale chyba kupię je dopiero na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Też szukam jakiejś fajnej rozkloszowanej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najbardziej lubię robić wishlistę na jesień:)
    Moja już prawie cała odhaczona-zostały mi tylko do kupienia czarne rurki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger