4 x NIE: czyli odżywki których nie używam i używać nie będę

W ciągu ostatnich czterech lat przetestowałam masę produktów do włosów. Te dobre zużywałam, na te gorsze szukałam sposobu żeby jakoś je wykończyć i zapomnieć o ich istnieniu.
Mam sporo kosmetyków, o których pamiętam i które używam. Pisałam o nich w TYM poście.
Ostatnio porządkując łazienkę dokopałam się jeszcze do czterech pozycji i dziś chciałabym Wam pokazać cztery odżywki na których zużycie nie mam sił i chęci, a o ponownym zakupie nawet nie myślę :)



BALEA ODŻYWKA DODAJĄCA OBJĘTOŚCI Z KOLAGENEM

To najdłużej leżakujący produkt w moich obecnych zbiorach. Nie robi z włosami kompletnie NIC. W dodatku nie lubię jej nakładać przez dziwny chemiczny zapach i fakt że mogę nakładać ją 10 minut a na włosach nie czuję NIC. Mimo tego że jest to tania opcja z niemieckiego DM z bardzo prostym składem to nie nadaje się do niczego, może że ktoś chce dodatkowo mieć bardziej szorstkie i mniej podatne na układanie włosy :)


THE BODY SHOP ODŻYWKA BANANOWA

Swojego czasu hit blogosfery, chyba każda włosowa blogerka chciała ją mieć. U mnie to kolejny totalny kit. Zapach jest nie do zniesienia, odżywka leży i leży zapomniana gdzieś w łazience. Możliwe że gdyby dawała jakikolwiek pozytywny efekt na włosach to bym ją sporadycznie używała, ale nie widzę w niej NIC co mogłoby sprawić że jednak trafi na moją głowę. Sprawia że moje lejące się włosy stają się szorstkie, matowe, a słabsze kosmyki bardziej odstające od reszty.
Nie wspomnę już o tym beznadziejnym, twardym opakowaniu i wodnistej konsystencji- a fuj!

*Zauważyłam że odżywki z dodatkiem 'banana' nie przynoszą mi żadnych efektów na włosach, więc jeżeli lubicie Kallosa Banana to może i TBS Wam przypadnie do gustu. U mnie ten jedyny kallos był wielką porażką i ta odżywka to samo - możliwe że dzieje się tak przez użyte 'bananowe' kombinacje zapachowe, ale tego do końca nie jestem pewna :)



ARGAN OIL

Odżywka tzw marki 'krzak' :) kupiłam skuszona składem, w którym mamy olejki i niewysoką ceną. Niestety odżywka okazała się śmierdzącym kitem, który nie działa na włosy w żaden inny sposób oprócz ich sklejenia i uczucia szorstkości. Na jej temat nie trzeba się rozpisywać, dostępność jest chyba wystarczającym czynnikiem hamującym jej testowanie :)


ZIAJA ODŻYWKA INTENSYWNIE REGENERUJĄCA

Jedyna pozycja bez spłukiwania. Użyłam jej dosłownie kilka razy i było nawet fajnie, myślałam że się polubimy. Niestety z czasem okazało się że odżywka skleja mi końcówki i nie ma kompletnie żadnego prawa bytu w pielęgnacji moich włosów, których kondycja znacznie się poprawiła. Przyczepię się oczywiście do zapachu bo też nie jest najfajniejszy i do butelki : typowo 'ziajowej', ale kompletnie niepraktycznej w przypadku odżywek do włosów.
Akurat w kategorii odżywki bez spłukiwania mam jedynego faworyta : Revlon Equave i nic mu nie dorównuje :)




Na nie/szczęście mam te cztery buteleczki, które sobie leżą i czekają na koniec swojego bytu w śmietniku.
Pielęgnację moich włosów w zupełności przejęły litrowe Kallosy o świetnych zapachach i równie dobrym działaniu oraz wydajności, które zdeklasowały resztę produktów używanych i przed i po myciu, więc może i dlatego nie mam jak zużyć tych bubelków :)


Macie w swoich zbiorach takie nieużywane 'perełki' które w żaden sposób nie idzie Wam zużyć?

PS.
Zapraszam Was na mojego Instagrama! :)

Pozdrawiam,
Aneta :)

4 komentarze:

  1. Tbs bananowa na początku mnie nie zachwyciła ale gdy zaczęłam ją nakładać na dłużej pod czepek wtedy działa cuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to próbowałam, ale niestety było gorzej niż źle :/ może kiedyś dam jej jeszcze jedną szansę, ale póki co leżakuje sobie poza zasięgiem mojego wzroku :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie znam żadnego, z tych produktów ;P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger