Isana Med, Urea Shampoo, szampon dla włosów suchych


Kupiłam ten szampon ze względu na wysoką w składzie zawartość mocznika, w nadziei że włosy zyskają na nawilżeniu już przy myciu. Jak to często w moim przypadku bywa zadowolona z tego produktu nie jestem ani trochę, mimo tego że skład nie jest zły:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Urea, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Panthenol, Polyquaternium-7, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Glycol Distearate, Laureth-4, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Formic Acid.

Szukam szamponów w miarę prostych z SLS, gdyż inne obciążają mi zimą włosy. Ktoś mógłby mi powiedzieć że od tego są szampony ziołowe, i fakt mam takich kilka, ale na co dzień wolę unikać nadmiaru ziół - co za dużo to niezdrowo. Ten szampon  na pierwsze oko wydał się idealny: mocznik na trzecim miejscu, gliceryna i pantenol obecny w niedługim składzie, w dodatku trafiłam  na niego gdy był w promocji za 2,99 zł/ 200 ml, więc po szybkiej analizie entuzjastycznie wrzuciłam go do koszyka i pomaszerowałam do kasy.

Przy pierwszym myciu mój entuzjazm znikł. Szampon nie domywa olei, ponadto sam z siebie powoduje szybsze przetłuszczanie się skóry głowy, tak że po  rannym myciu włosy nadają się do kolejnego mycia już wieczorem. Zdecydowanie to nie dla mnie, mimo że szampon genialnie się pieni co wskazywałoby na to że powinien dobrze domywać. Na długości pozostawia włosy splątane, ale to norma gdy używam tylko szamponu, więc do tego zastrzeżeń mieć nie mogę. Żadnego działania pielęgnacyjnego/nawilżającego nie zaobserwowałam.

Podsumowując:
Szampon zapowiadał się bardzo fajnie, ale niestety szybko okazało się że nie pasuje do moich włosów. Nie kupię go ponownie, ale rozważam zakup Isany med przeciwłupieżowej, choć i tak poczekam z tym do promocji ;)


Lubicie szampony Isany? Używałyście tego lub wersji przeciwłupieżowej? ;)

15 komentarzy:

  1. Oj nie fajnie zapowiadał się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. też go nie lubię, okropnie przetłuszcza włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam na niego ochotę ale chyba sobie daruję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 3 zł zawsze można wypróbować, nie jest drogi, ale trzeba poczekać na promocję ;)

      Usuń
  4. wszytskie szampony isany, ktore testowałam wypadły koszmarnie... never again :P
    nawet nie mam zamiaru próbować tego

    OdpowiedzUsuń
  5. SLS od razu skreśla u mnie ten szampon :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw. jak szamponów nie mogę używać, tak krem do rąk też z tej czerwonej serii sprawdza się rewelacyjnie!

      Usuń
    2. zdecydowanie też uwielbiam ten czerwony krem do rąk, jest świetny ;) czasami na włosy go nakładam jak się spuszą :p

      Usuń
  6. a ja ten szampon lubię :-) odkrywałm go niedawno i przy promocji myśle, że skuszę się na kolejne opakowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu Isany, ale faktycznie skład obiecujący, krótki i treściwy. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio patrzyłam na niego w drogerii i zastanawiałam się nad kupnem, jednak nie wzięłam go :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i na moich włosach spisywał się całkiem nieźle, choć oczywiście bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze myślałam, że będziesz miała o nim dobrą opinię, bo ma faktycznie całkiem przyjemny skład. Ale szampon który nie domywa włosów jet zbędny, więc pewnie go nie kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ten szampon tak jak piszesz to zbędna rzecz jeśli nie domywa, zajmuje miejsce, a butelka nie chce sięgnąć dna, bo go po prostu rzadko teraz używam, a wyrzucić też szkoda :)

      Usuń
  11. Nie uzywalam go. Szkoda, ze okazal sie kiepski ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger