Podsumowanie akcji zapuszczamy włosy na lato.

W lutym entuzjastycznie dołączyłam się do akcji zorganizowanej przez Czarnula's Hair Care 'Zapuszczamy włosy na Lato!', która trwała do 21.06.

Jaki efekt zaobserwowałam na włosach? Oto porównanie:


Przyznam się że włosów nie mierzyłam, ale przyrost oceniam na 7-8 cm w ciągu 4 miesięcy, prawdę mówiąc nie czułam tego jak bardzo włosy mi urosły, różnicę widzę dopiero na zdjęciach ;)

Produkty które stosowałam to min:

wcierki i oleje na skalp:
Jantar ok 2 tygodnie
Joanna Rzepa ok 2 tygodnie
olejek Khadi: miesiąc stosowania 2 razy w tyg, obecnie raz w tyg
GP olej z czerwoną papryką - nie polecam, włosy leciały jak szalone, a jedyne co zaobserwowałam to meszek na zakolach
suplementy:
opakowanie Humavit witaminy z grupy B
CP przez miesiąc
obecnie od miesiąca popijam herbatkę z pokrzywy
inne:
szczotkowałam włosy głową w dół
od czasu do czasu robiłam masaż skalpu
hennowałam włosy 3 razy
zaczęłam delikatniej czesać włosy, używam szczotki TT
maski/odżywki/oleje i szampony:
tego nazbierało się najwięcej i ciężko mi to podsumować, ale najczęściej używałam
Natur Vital maska aloesowa
Barwa Szampon Lniany do oczyszczania
Alverde szampon z zieloną kofeiną
Babydream szampon dla dzieci
Biovax szampon dla włosów ciemnych

Z listy pielęgnacja wydaje się być skomplikowana, ale efekty przyniosła bardzo ładne i problemów z wygospodarowaniem na to czasu też nie miałam, gdyż pielęgnacja włosów to tak jakby moje hobby i staram się jak mogę żeby ogarnąć czas i na to ;)

Czy dalej będę intensywnie walczyć o każdy centymetr?

Po nieszczęsnym olejku GP wzięłam duży oddech i zdecydowałam że przyrost włosów to nie wszystko i nie każdym kosztem, więc jak na razie odpuszczam sobie suplementy diety i codzienne wcieranie i katowanie skalpu, zostanę przy herbatce z pokrzywy i wcieraniu co jakiś czas toniku przeciw wypadaniu włosów, który ostatnio zakupiłam.
I to będzie na tyle.

A jak wasze włosy? Stosujecie produkty przyspieszające wzrost czy raczej sobie odpuszczacie? ;)




11 komentarzy:

  1. Włosy pięknie urosły!! :) Dużo świetnej roboty wykonałaś nad nimi! Należy się Tobie im odpoczynek ;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się ;) będę odpoczywać, ileż można ganiać za przyrostem :D

      Usuń
  2. Niesamowicie urosły jak na tak krótki okres czasu!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie urosły. Chyba też muszę zacząć brać udział w takich akcjach. Może mnie bardziej zmotywują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i wyraźny przyrost :)

    Jeśli masz ochotę dalej zapuszczać włosy to zapraszam do mnie na akcję Wakacyjnego Zapuszczania Włosów! :)

    http://piekna-dla-siebie.blogspot.com/2014/06/akcja-wakacyjne-zapuszczanie-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie, ale odpuszczam włosom teraz wszystko przynajmniej na miesiąc ;)

      Usuń
  6. Ślicznie podrosły :) U mnie olejek GP z papryką działał całkiem ok - nie było żadnego wypadania, a włosy na długości też go polubiły :) Teraz męczę już ponad miesiąc drożdże, wcierki dłużej ale coś skalp nie bardzo chce ze mną współpracować :(

    OdpowiedzUsuń
  7. super, cudowne włosy! dziękuję kochana za udział w akcji! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RedHairCare Blog , Blogger